9 Temmuz 2008 Çarşamba

Anaokulunda ilk gösterimiz:)




Kuzucuğum büyüdü de anaokuluna başladı, bir de üstüne üstlük anaokulunda gösterilere katıldı:)
13 Haziran 2008 Cuma günü okulumuzun bahçesinde yaza merhaba partimiz vardı. Genelde dışarıda bir yerde yaparlarmış her sene ama bu sene daha sıcak bir ortam olsun diye okul bahçesinde yapmaya karar vermişler. Gerçektende iyi etmişler. Bahçe zaten çok güzel. bir de güzel çardak şeklinde sahne yapmışlar:)
O gün işten nasıl çıktım, saat 19:00 da nasıl yetiştim oraya bilmiyorum valla:) Öyle bir koşuşturmaca sonunda tören yeni başlamışken yetiştim. Eşim benden önce gidip yerini almış ve çekimlere başlamış bile. Yerlere minderler koymuşlar ben de hemen uygun bir mindere kıvrıldım:) Öğretmenleri sırayla çocukları anons etmeye başladı. Bekliyoruz bekliyoruz bizimki yok. Çocukları da göremiyoruz içeride hazırlamışlar, sırayla çıkartıyorlar sahneye.
Neyse sonunda boncuk gözlümü anons ettiler hem de şiir okuyacak dediler. Bizimki çıktı sahneye ve Atatürk şiiri okudu, babasıyla biz şokta. Çünkü evde kesinlikle bize belli etmedi şiir ezberlediğini. Resmen süpriz yaptı yani:)
Sonra da arkadaşlarıyla beraber vals gösterisi için sahneye geldiler. Çok tatlıydılar hepsi yaa. Nasıl özendim hepsinin öğretmeni ben olayım diye:)

İşte ilk gösterimiz böyle geçti. Ben çok heyecanlandım açıkcası. Ağlamamak için de zor tuttum kendimi.

Hiç yorum yok: