18 Temmuz 2008 Cuma

Dedelerde Doğumgünü 2. Kutlaması! (13.07.2008)




Dedem, babaannem, halalarım ve Burak olmadan bu yaş günü bitmez:)))


Okuldaki 4. yaşgünü kutlamamızdan sonra pazar gününü dört gözle bekledik. Çünkü 3 senedir doğum gününü kutlarken dedelerinin yanında olmasına alışmıştı Lara. Doğal olarakta bu sene okulda kutlayınca bir boşluk hissetti. Hatta okuldaki doğum günü sırasında bile "Babaannem, dedem gelmeyecek mi?" diye sordu.

Biz de bu durumda hafta sonu için 2. bir doğum günü planı yaptık tabiiki.

Cumartesi iş çıkışı dedelerdeydik. Hemen hala oglu Burakla oyuna girişti bizimki. O kadar güzel anlaşıyorlarki, hani kan çeker dedikleri bu olsa gerek:))

Akşam yemeğinden sonra yarın için hazırlıklara başlamıştım bile ben. Şeftalili, jöleli pasta yapacaktım. Tüm malzemeleri de alıp getirmiştim. Kolay bir tarif olduğu için de rahatlıkla yaptım. Büyük halamız o gece düğüne davetli olduğu için Burak o gece orada kaldı. Gece yatarken halimizi görmeliydiniz:) Babamız terasta çok güzel bir esinti ile yatmayı tercih etti. Lara, Burak ve babaannemiz büyük yatakta yan yana dizilip yattılar, ben de küçük odada tek başıma yattım. Gece yarısı bir ara Lara Su yanıma geldi yattı. Ama kaçtı filan hiç bilmiyorum. Babaannesi yanlarından kalktığını bile hissetmemiş:)))


Pazar günü güzel bir teras kahvaltısı yaptık, öğleden sonra da çocukları giydirip pastamızı da hazırlayıp güzel bir kutlama yaptık:) Amaç zaten pastanın mumlarını üflemekti:))) Birkac kez mumları yakarak bol bol söndürdük:))) Sonra da pastamızı yedik. Herkes çok beğendi bu arada pastayı belirteyim yanii:)))

Hiç yorum yok: